neděle 19. října 2008

odlet-let-přílet

Tak už se to stalo.
Statečně a neschopně jsem zabalila tak, že jsem překročila povolenou hmotnost, ale paní u odbavení měla pochopení a také jsem prošla kontrolou všeho a nalodila jsem se na palubu letadýlka...měla jsem sedět v uličce,ale nějak kolem nikdo neseděl,tak jsem koukala z okna, leč po asi minutě kroužení jsem se úplně ztratila, takže jsem vůbec nevěděla kudy letíme jen mám pocit, že jsem zahlédla Ralsko... nu nad Čechami krásně slunečno, ale pak byly vidět jen nádherné mraky a tvořící se fronty...Pilot pořád hlásil, že v Tallinu prší a že letíme 800km/hod (???) a za oknem že je -60°C...no jinovatka tam byla to joooo... V Tallinu hnus ultrafialovej, ale odvoz až na nádro centrální autobusové, no viděla jsem lepší (Budějceee) a viděla jsem tedy i pár horších (Čadca:). Odtud 2,5 hodiny kodrcání se se Španělským kolegou do Tartu něčím,co se sice jmenovalo jinak,ale bylo to podezřele podobné Karose. Nu ale pak to začalo...Estonsko je jako jeden velký venkov...louky,pole lesy, mezi nimi sem tam dřevěný domeček...ovce, krávy kozeny....velké město jsem neviděla, až Tartu, tedy jehocentrální část, ale to doufám poznám líp....
No a teď sedim v hale jakési koleje,kde je free wifi síť a rvu si vlas, že jsem nechala kabel na privátě, protože bych se připojila na pokoji...nu nějak to vyřeším snad...tak dobrou z Tartu:)

Žádné komentáře: